Regn o rusk...o paraply!!


Idag har F varit ledig, efter lunch så åkte vi iväg o köpte en garderob till sovrummet och så fick tindra köpa något som hon ville ha för hon va så himla duktig idag! Då valde hon ett paraply, PLY som hon sa! Så här fint o regnigt var det när vi kom hem, hon älskade sitt paraply o gick runt med det hemma hela em/kvällen.
Jag o F försökte få ihop garderoben, ush för Jysk ibland. Dålig beskrivning, o små bilder så man inte fattade nåt...men tillslut efter ett matuppehåll så fick vi ihop den o fick den på plats, lagom tills läggning för T, så lite som e kvar till imorron.
Lite småpill så är den klar, och full med kläder. :)






T har inte sovit middag idag, tror det är första gången i världshistorien... hon e lite hostig o snorig men har inte alls varit gnällig idag, så hon har varit så himla duktig.

Så hon somnade som en stock kl 7 idag, så nu blir det mys i soffan med min älskling F.

Annars har det inte hänt så mycket mer idag... men det har varit en jätte mysig dag!!!

Älskar min F och T!! Åh så lycklig jag är!!

Ha en bra kväll! Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0