Sytt och renoverat!

Idag har jag hunnit sy lite. Inte alls så mycket som jaghade önskat då beställningarna läggs på hög just nu.

Jätteskoj att så många uppskattar det jag syr!!



Kolla gärna in på min syblogg: http://www.myranochlo.blogspot.com

När jag har tid och kommit ifatt med mina beställningar så ska jag sy upp lite att lägga i shoppen och även prova på de nya funktionerna på min nya symaskin! 

Men det är så mycket annat hela tiden, just nu är renoveringen av tjejernas rum prio 1!!

 

Målningen på både Selmas och Tindras rum är klara.
Här ovan ser ni en bild på Selmas rum efter golvläggning och fondmålning.

Idag blir det lite inredning.

Tindras rum står först på tur!!

Ha en trevlig dag!

<3



Kommentarer
Postat av: Elin

Gud va bra det blev med det nya golvet!

2011-04-05 @ 18:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0