Utmaning dag 5!

Måndag: 6 km cykling, 4 km springa Check!!
Tisdag: PW 4 km Check!!
Onsdag: 6 km cykling, 4 km springaCheck!!
Torsdag: PW 4 km Check!!
Fredag: VILA Check!!
Lördag: PW 6 km
Söndag: 4 km springa


Vila och vila.... inga löparskor på iaf!





Har varit iväg i em med min älskling. Åkte ner till Stoff och Stil, Sveriges största tygaffär och köpte hösttyger.
Efter 2 timmars shoppande så blev det 29 olika tyg!!!

Lite förkik innan jag sorterar in dessa i tyggarderoben imorgon!






Har även hunnit sy två vuxenmössor och en filt i lite nya tyger!







Nu blir det nattinatt för oss, för detta tog på krafterna.
Imorgon blir det jobb, så då hinner jag nog inte så något speciellt, men har lite beställningar jag ska ta hand om i helgen!
Ha en riktigt härlig helg!!

Kram från mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0