Attans!!

Plockade fram massa ingredienser för jag skulle baka fuccaccia eller hur det nu stavas, väl när allt står framme på diskbänken och jag öppnade jästen, va den helt GRÖN!
Köpt för en vecka sen och hållbar några dagar till. Attans!!

Så det blir inget bakande idag, för ja sätter mig inte o kör till affären nu.


Annars är det en väldigt mysig söndag idag.

Ca 7 minus och STRÅLANDE sol!!

Jag fick sovmorron imorse! Så skönt!!

Vi har hunnit med massa saker idag. varit en effektiv förmiddag.
Skönt att få undan lite saker som va viktiga! Packa, maila och sortera viktiga saker. Samt städat i barnens ute-klädes garderob!

Nu: Grejja o mysa med min familj!!






Fortsatt trevlig söndag!!
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0