Från barnen!



Detta fina herrhalsband köpte jag till min kära (blivande) man på smyckespartyt för några veckor sen.
Idag kom det på posten!!

Eftersom att han inte fått det i skrivande stund så tidsinställer jag detta inlägg till senare.

Hoppas han kommer bli glad när han utav flickorna i eftermiddag kommer få detta halsband med barnens namn och läderrem.

Jag kan varmt rekommendera denna tjej om ni önskar beställa lite billigare smycken till er själva eller i present.
(Det är lite billigare eftersom att det inte är silver, utan nickelfritt.)

Trevlig kväll, vänner!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Har tejen nån blogg eller hemsida som visar vad hon gör för nåt?

2011-02-08 @ 09:58:58
Postat av: rock n roll mamma

Vad fint!

Vart kan man se hennes smycken? funderar på att beställa till alla hjärtans dag=)

kramar

Postat av: Carina

tyvärr har hon ingen helsida eller nåt. säg till mig om ni vill ha hennes mail?!?

2011-02-14 @ 13:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0