Halvvägs genom denna tisdag!




Inga måsten på min lista idag, men vissa saker som jag verkligen hade velat hinna med. Bland annat att baka detta underbart goda bröd (Laila såklart!!).
Och det har jag hunnit med och det står rykande färskt i köket nu inför eftermiddagens mellanmål!
Mums!!





Har även hunnit med en lagom lång promenad med barnvagnen och Elin och Jackson.
Skönt att komma ut tidigt på morgonen tycker jag!



En mössa har blivit sydd idag och jag hoppas jag hinner sy lite mer och ska även försöka hinna baka lite focaccia.

Öppnade posten innan, då har ja fått brev av försäkringsbolaget (efter inbrottet).
Kompletteringar. Ush va trist det är, och jag som va så noga med att skicka in allt ja hade!! Får ringa till min handläggare efter hans lunch nu halv 1.
Så tråkigt det är. Först bli så fruktansvärt sårad, mörkrädd mm  och sen få allt detta jobb med polisanmälningar och försäkringsbolag. Ush säger jag!!


Och inte vann ja klockan heller ja tävlade om.. En annan lycklig vinnare som fick den.

Ha en fortsatt trevlig tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0