Hoppsan hejsan...

Såg att ja inte har bloggat på några dagar, men oj va dagarna springer iväg! Blir dock med bloggande på andra bloggen: http://www.myranochlo.blogspot.com

Det har ändå hänt en massa här hemma... utan att ja skriver om det...
Men iaf, inbrottet tar både tid och ork att reda ut.. palla...

Men, har fått mycket beställningar på grejjer, helt underbart skoj!

Checka min syblogg!!



Gud va mina små tjejjer har blivit stora!! Älskar min familj, ni gör mig så glad o lycklig!!


Nu kommer snart min lilla fedrik hem! Längtar tills han kommer!!!

Önskar er alla en riktigt trevlig helg!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

så underbart söta kram mormor

2011-02-04 @ 13:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0