Bra dag!!

Haft en väldigt bra dag idag måste jag säga.

Förmiddagen hemma med Selma o Fredrik. Lagom till lunch åkte han o jobbade och ja o Tindra åt lite.
sen fixa o dona och sen åka iväg till bubblan (öppna förskolan) med syrran och Albin.
Lugnt o stilla där idag, ca 7-8 barn med förälder var där.
Tindra pusslade lite o lekte, sen fika och därefter sångstund.

Selma va nöjd o glad, vaken först, sen mat och därefter somnade hon lagom till sångstunden.


Sen åkte vi hem o lagade lite mat, eller rättare sagt, syrran o vi åkte hem med barnen till oss och Annica lagade mat!!


Nu har de precis åkt hem, Tindra somnade i soffan och Selma sover, så ja passa på att sätta mig o coola ner lite för mig själv o blogga lite.

Nu e det dax o väcka Selma så hon somnar ikväll i någorlunda tid och sen röja i köket...


Det va min dag i nästan detalj...

Ha en trevlig kväll!



(Tindra o Selma sov gott i vår säng i tisdags!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0