Det blev promenad idag... x2!!

Eftersom vi va vakna tidigt imorse så hade vi gjort morronsysslorna rätt tidigt med!
Så vi gjorde så att vi tog på oss vid 8 (T börjar halv 9 på dagis) började vi klä på oss och gå ut. Tindra fick åka pulka och selma vagn till dagis idag.
Sista biten ville Tindra dra sin napp i pulkan...








Skönt att få en morgonpromenad.

När vi kom hem, jag och Selma, så vaknade hon direkt!
Ja skulle sy klart en beställning och satte mig men det bara strulade. Fick trä om maskinen säkert 8-10 ggr. ush va trist det är när det strular.
Väl till kl 11 så fick ja ordning på maskinen och hann sy en liten stund innnan ja och Selma gick o hämta Tindra igen.
Nu har vi ätit lunch och ja har hunnit sy lite till.

Kolla gärna min syblogg där jag lägger ut mina syalster ;)
http://www.myranochlo.blogspot.com


Håller på med en kjol till tindra, hopppas få klart den innan morgondagens kalas :)

Ha en trevlig fredagem/kväll!


Kommentarer
Postat av: linda

på sött!

2011-01-14 @ 19:36:40
URL: http://www.lindakv.Bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0