...

Natten har itne varit så bra.
vi gick o la oss vid halv 9 igår. Men ja somnade inte förräns halv 1 första gången. Låg och funderade på allt mellan himmel o jord.
Kunde verkligen inte somna. Låg o vred o vände på mig så gott ja kunde, med en sovandes bebis brevid mig...
00.28 kollade ja sist på klockan. Sen vaknade ja efter en stund igen.. o så höll det på.
Sammanlagt har jag kankse sovit 2 timmar, för kl 5 vaknade vi...


Idag händer inte så mkt på förmiddagen.
Tindra ska till dagis, under tiden hon är där hoppas jag kunna sy färdigt en beställning.

I helgen händer det en del. Ska bli en trevlig helg!!

Eventuellt blir det Ikea också, ska göra om vår tvättstuga och fylla på med förvaringsmöjligheter!! Ska bli skoj o göra ordning!


Ha en trevlig helg!!

Kram



Kommentarer
Postat av: Linda

Det är inte alls kul med sådana nätter där man inte alls kan sova fast man vill så mycket!



Vilket fint familjefoto på dig och dina underbara barn! <3 kRAM

2011-01-15 @ 12:26:23
URL: http://lindakv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0