Fint!!



Tulpanernas tid nu!!
fint fint fint tycker jag!!

De hinner inte vissna här hemma innan ja köper en ny bukett. Dessa köpte jag i förrgår!
Nu skulle man stanna tiden för dem, för några dagar gamla är dem som finast!!






Idag har det vart full rulle här hemma (som vanligt).

Började dagen med att äta frukost tillsammans me mina fina små flickor.
Sen dagis, därefter sov Selma så gott, så ja hann sy klart 4 dregglisar och klippa ut 4 nya.

Sen kom min vän Karin förbi  med en sak ja glömde där i tisdags och en snabb kopp te.


Och ja! Jätte mycket fina smycken fanns det, och även så kunde man beställa med valfri text el namn.
Det gjorde jag såklart!!
Kommer bild på mina nyköpta smycken sen när de kommit hem!!




Här kommer en bild på hurtbullarna jag bakade igår. Och wow va goda dem blev!!! Mums!!


Har även hunnit med att sy tre dregglisar iem och ett par byxor... här kommer bild på brallorna!!



Ha en trevlig kväll!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0