Här sitter jag...

... o e pigg.
Eller när ja tänker efter så e ja helt slut o skulle behöva sova alla minuter ja får tillfälle till!

Men kom hem från smyckespartyt för en halvtimme sen, Fredrik o Tindra hade lagt sig. Fredrik börjar halv 5 imoron, så han behöver snusa kudde...
Selma somnade påväg hem o sover nu med.
Alla sover.
Huset e helt tyst.
O här sitter jag, i ett mörkt hus, en lampa tänd, bara i köket...
E uppspelt, så kommer nog inte somna ändå.
Va ska man göra nu då?!

Vill inte väsnas med disk eller syende...

Har beställningar på dregglisar som ja skulle kunna fixa, men det får vänta tills imorron.

Har iaf haft en jätte trevlig kväll, fina smycken köpta/beställda och go fika!!

Vi hörs en annan da...
Ha en trevlig kväll ni som e vakna ;)


Ush va ja låter bitter, men det e ja VERKLIGEN inte!!

Älskar min fina familj, vårt liv och mina underbara vänner!!

KRAM!!











Kommentarer
Postat av: linda

Blev det några fina smycken? Tindra klippt sig? Fint, fint! =)

2011-01-26 @ 15:26:24
URL: http://lindakv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0