Jobbig dag

Livet är orättvist. Idag har vi varit och tagit farväl av mina föräldrars kompanjon. Han blev 53 år. Två små barn har han. En underbar man som varit som en bror/pappa för mig sen jag var liten. Han har alltid varit med oss när någon har fyllt år osv. Så omtänksam!
Har träffat honom nästan dagligen i 20 år och nu i jul gick han bort i cancer.

Idag var det begravning.

Har nyss kommit hem. Känner mig helt urblåst.

Jag har så otroligt många glada minnen av dig!


Det var jobbigt i kyrkan.
Så jobbigt för hans barn, mamma, syskon och alla vi andra som var honom nära.
Kyrkan var nästan helt full. Så många som ville ta ett sista farväl.


Du kommer alltid finnas hos oss i våra tankar.
Du har lämnat efter dig enormt många glada minnen!!!

Vila i frid.

Carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0