Kiknar av skratt

Va ute o fixade lite i garaget och förrådet nyss och skulle gå igenom lite där ute.
Hittade en låda med gamla frimärken/foton/skolkataloger mm.
1998 skrev vi en liten berättelse i skolan. 
Berättelsen/boken var uppdelad i olika kappitel om bla vem man var då, sina husdjur, sin familj och vem man skulle vara år 2010, 26 år gammal.
Där stod det: Att jag bor i storstaden Helsingborg, mammaledig med mitt tredjebarn som var 3 månader, bor med barnen och min man Fredrik. Ha ha, inte långt ifrån sanningen egentligen.



Visste att det skulle bli vi, älskling ;)

Vi ligger bara lite efter med ungarna, ha ha!!


Ha en trevlig helg mina vänner.

Ha det gott. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0