Leende på läpparna

Idag vaknade jag med ett leende på läpparna.
Kände att det kommer bli en bra dag!!
Är så lyckligt lottad att ja får vara med de finaste för mig!!

Åt frukost, mös med flickorna.
Sen tog vi vagnen o begav oss mot dagis.
Påväg hem gick jag och Selma en halvtimme extra så totalt va vi ute en timme. Skön morronpromenad!!

Nu håller jag på att förbereda lunchen och Selma ska strax få mat.
sen hämta på dagis igen...







Ikväll ska ja prova på Zumba!!
Ska bli otroligt skoj (för dem som kommer skratta åt mig, ha ha)


Ha en bra dag!!


kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så fina ni är

2011-01-25 @ 13:25:42
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com
Postat av: Carina

Jätte tack jojo!!

2011-01-25 @ 21:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0