Tråkigheter

Hade en jättetrevlig kväll hos min bror igår som fyllt år i veckan. När vi kommer hem vid nio igårkväll så tog Fredrik Selma och skulle gå in medans jag var påväg att ta ut Tindra som sov så gick han runt husknuten och stannar plötsligt. Dörren är öppen, säger han då. Jag ville inte tro honom, men hörde på hans röst att han inte skojade. Dörren stod öppen ca 20 cm och då ringer vi polisen Medans vi väntar på polis så går vi in o hämtar grannen som följer med oss in i huset. Inbrott. Rörigt och öppna skåp och lådor överallt. Barnens smycken, våra smycken, dator, kamera, parfymer mm. Listan kan göras hur lång som helst. Så, det kommer inte bli så mkt bloggande den närmsta tiden, dels pga allt jobb detta innebär och att jag inte har ngn dator... Ett år sen i februarisom vi hade inbrott sist. Dock i lägenheten. Detta e vårt hus och ingen ska gå in här utan att det e ok för oss!!

Kommentarer
Postat av: linda

Lider verkligen med er, ring om vi kan hjälpa er!

Kramkram

2011-01-30 @ 15:15:24
URL: http://lindakv.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Jävla idioter

2011-01-30 @ 16:19:24
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0