Hotell, ris och ros!

Utsikten från hotellet i Stockholm




Har hört både positiva och negativa saker om Rica hotell Alfons Åberg i Stockholm.
Mest negativa så vi var lite smått nervösa om det verkligen var så dåligt som vi hört, men jag blev positivt överraskad ändå.
Det viktigaste för mig är sängarna och frukosten på ett hotell. Sen även barndelen eftersom vi hade med våra små denna gång.
Och lekdelen va kanon, båda barnen älskade det och vi kunde njuta i lobbyn när de lekte!
Frukosten, tipp topp!
Sängarna, kan man sova dåligt när man är helt slut?
Så i det hela är vi väldigt nöjda- förutom....
...personalen!
När man åker till Sveriges kankse bästa barnhotell- som det utger sig för att vara- så förväntas man kankse lite trevligare personal?!
En trevlig stötte vi på och säkert 20 snoffsar!
Men men... de var ju inte med oss hela tiden...












Kommentarer
Postat av: Ankan

Jag tycker precis som du, toppen rum, mat och lek. Men det där om personalen håller jag inte alls med dig om. Vi fick bara trevligt bemötande... Vi åker absolut tillbaka!

2011-07-01 @ 10:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0