Hamnade mitt i rean!

Igår fick jag ett sms att min telefon (efter 4,5 vecka ) äntligen var klar efter reparation!
Eftersom att vi redan var påväg ut för att handla mat så körde vi istället söderut till Helsingborg och hämtade min efterlängtade telefon!! Åh, så skönt att ha den igen, va man vänjer sig fort!!

Väl på Väla så tog vi ett steg in i lite olika  butiker och på H & M hamnade vi på deras största Rea- Någonsin!
Där blev det 3 tröjor till mig, ett par shorts till F och två tröjor till honom, pyjamas, klänningar, tröjor och t-shirts till flickorna.
Hur mycket som helst för nästan halva priset, inte illa!


Bjuder på några osminkade ego bilder på en av mina nya tröjor!






I love it!

Det har väl inte undgått någon att vi prenumerar på kläder som kommer hem i brevlådan en gång i månaden till barnen, så detta set fick vi till Tindra (och likadant till Selma) igår!



Dagisdax!

Ingen brist på kläder i detta hus iallafall!

:-0

Ha en riktigt härlig onsdag!
Nu blir det spackla och låta det torka för att sedan hinna måla klart innan ikväll, då vi får besök av ett par vänner med sina barn ikväll!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0