Lördag-Söndag i bildform!











Igår var en dag med mycket fart!
Vi började dagen tidigt, Selma väckte mig 5.15 och vi var uppe hela familjen redan klockan 6.
Äta frukost tillsammans och storstäda, när klockan var 8.20 hade vi städat hela huset och gjort en riktig storstädning, hängt ute mattorna och då gick jag ut i uterummet och fortsatte att måla. F, T och S gick på promanad, T cyklade och S somnade i vagnen.
PÅ förmiddagen dök mormor och morfar upp och sen gick jag ut och målade igen, allt färdigmålat förutom en av dörrarna, som ska bli färdig idag! F ska även ut idag och snickra lite brädor när han har jobbat!

Sen satte vi ut möblerna för att se hur det skulle bli! Åh så nöjda vi är, detta kommer bli kanon!!
Lite detaljer bara som ska kluras på och sen ska det inredas där inne! Bara det roliga kvar nu, sen är det Lounge-invigning!!

På kvällen igår hade vi middag med ett par vänner, Linda & Tobias. ALltid lika trevligt!
2 rätters bjöds det på och sen blev det snacks i soffan till tv:n.

Idag jobbar gubben till lunch, jag och tjejerna va uppe tidigt som vanligt, 6.10!!
Jag har hunnit klippa och sy lite, städa undan efter middagen igår och vi har vart ute på promenad med cykel och vagn! Nu sover lillskruttan ute och jag ska mysa med storasyster!

Hoppas ni får en trevlig söndag!






Kommentarer
Postat av: Anonym

så underbart goa tjejer och ni ser också helt fantastiska ut älskar er kram mam

2011-03-20 @ 15:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0