Underbart!

Åh, ja verkligen älskar mitt liv och familj. Mina små guldklimpar och min stora guldklimp!!

Idag har varit en så himla skön dag.

Dagen började med mysig frukost med min familj. Dagis och sen plock innan det va dax att ta lillan till bvc på 5månaders kontroll och vaccination.
Lillpluttan följer sin kurva som hon ska och vaccinationen gick bra. Lite ledsen men det gick fort över.
Dagen har varit bra för henne, lite extra gnällig och känslig bara.


Min lilla plutta i sin nya outfit från Imps & Elfs, det blev shoppat ett par grå leggings och denna juvliga top igår :)
Wow vilken kvallité!!! Rekommenderas väldigt varmt!





Den stora dottern somnade när jag läste Klarbärskalaset och lilla dottern somnade i vagnen också nyss, så nu ska ja passa på att röja lite.
Imorron blir det stooor- förberedelser för lördagen!!


Ha en trevlig kväll.
Kramar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0