PW och shopping!

Igår var vi i Helsingborg och å¨ Löplabbet för att köpa ett par bra skor till mig.
Fredrik var där för några månader sen och klpte ett par och va så nöjd!

När vi kom dit så fick jag av med strumpor och skor, ställa mig på en glasskiva med spegel under och kolla hur jag belastar mina fötter. Sen på med ett par skor och strumpor och upop på ett löpband. Där filmades mina steg när jag gick och sprang för att se hur jag belastar mina fötter när jag går/springer.
Därefter prova ut ett par skor som passar mig och upp på löpbandet igen för att se skillnaden och om det blivit bra!!
Och få sjutton, att man inte vart där tidigare säger jag bara!
Så fantastiskt och så viktigt att ha ett par bra skor när man är ute och går och springer.

Så, imorse kl 8 var det skorna på och ut 4 km på PW.
Skönt väder och vilken skillnad med dessa skor!

Rekommenderar ALLA att åka till Löplabbet!



Efter en dusch, på med kläder (byxor 2 strlk mindre än förra byxköpet, GÖTT!!) som inhandlades igår och blogga lite, sen ut i det härliga vädret!!





Vi va som sagt i Helsginborg igår, shoppade lite till oss alla fyra och fikade och påväg hem så åt vi och tog en tur på Ikea.


Hoppas ni alal får en härlig dag idag!!
Kram o trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: linda

Carina, du är så duktig! Du får ge mig en lektion när han har tittat ut! :-D

2011-05-07 @ 10:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0