Morrn!

Gomorron!!

Inatt, som alla andra nätter, vaken mycket. 3 ggr välling för Selma och Tindra kom in tidigt till oss och då var det bara att gå upp..
Åh va ja längtar efter att få sova om nätterna!!


Nu är det 1 vecka kvar bara tills lillan börjar sin inskolning på dagis, och jag hoppas att det kommer att gå bra!
Så nu börjar snart allvarret med långa dagar på dagis, skola och jobb.
Men det är ju så det ska vara.. kanske?


Min fina stora tjej!!

Idag blev det en morgon PW för mig på 4,7 km. Blåst och regn, men pigg blev man!
Sen en dusch, nu plock och göra mig iordning för föreläsning hela em och kvällen och sedan kickoff!
Kommer bli en trevlig em / kväll!

Ha en bra dag!
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0