5:45: Spring!

Två nybadade tjejer i pyjamas. En med en glass i handen och den andra följer efter.

Ni är väl för goa!!




Gomorron!!
Torsdag idag och fortfarande huvudvärk! Ush och fy!
Idag blir det en eftermiddag med föreläsningar för min del och mycket plugg ikväll.

Började dagen med att gå upp när klockan ringde 5.45 för att bege mig ut på en löprunda.
Kolsvart ute, så jag var inte jätte sugen på att springa slingan eller där jag brukar springa, då det är lite kusligt där när det är mörkt. Så jag börja springa mot Skummeslöv för att sedan ta av mot hästhagar och kohagar.
Det blev en sväng på 3,8. Lite lagom ont i mitt knä som satte lite stopp för min runda. Men jag är nöjd!!

En dusch senare och lite frukost så kan väl inte dagen börja bättre?!

Ha en trevlig dag, alla läsare!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0