Bb

japp, idag är det barnbidrag!! Gud va månaderna försvinner snabbt!! Försöka sammanfatta den senaste tiden lite nu, de senaste inläggen jag gjort har jag gjort fårn mobilen, o det tar sån tid o skriva, så därför brukar det itne bli så många inlägg... Igår morse spydde ja flera ggr, o ringde jobbet o fick vara hemma, skulle jobbat idag me men jobbar på torsdag istället då det va min lediga dag. Så igår fm sov jag o tindra 3 timmar, helt otroligt!! I know! Men skönt va det... så ja får vila upp mig lite till idag, mår lite bättre idag, men eftersom ja spydde igår me innan ja skulle lägga mig så e ja helt matt i kroppen och behöver verkligen få i mig näring idag.. Så idag e det ja o tindra som har lite mysdag. Hon håller på o leka med sin lilla affär. Så gulligt!! -Betala. Säger tindra! Och jag försöker grejja lite inför flytten. EN VECKA KVAR tills vi får nycklarna nu!! Helt sjukt va fort det gått! Underbart!! Om en vecka fyller min gamla mamma år! Då ska vi tura me hela familjen o några till, ska bli skoj! I helgen är et sjukt mycke på jobbet. Den helgen då vi har mest bokat ändålänge. Så hoppas ja e frisk tills dess!! Nu ska ja packa en flyttlåda. Ska lägga upp lite bilder snart med! Ha det toppen alla mina trogna läsare! Skoj o kolla statistiken!! Tror det är min lilla älskling som ökat på antalet lästa sidor nu när han har sin android mobil!! Älskar min familj!! Är så glad att ja har dig fredrik!! Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig hjärtat ja det ska bli skoj o tura här ska firas kram din gammla mamma

2010-04-20 @ 17:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0