Tisdag

Veckorna bara springer iväg o snart drar säsongen igång igen o ja börjar jobba på riktigt!! Ska bli himla skönt, det är rätt lojt o inte jobba så mycket under dessa månaderna, fast samtidigt skönt..
Jobbar en del denna veckan. Med hemsidan o ordrar.
Hela v 8 ska ja jobba på Rackarungar och sen i mars drar min heltid igång igen. Ska bli nice. Ser verkligen fram emot säsongen då vi nästan är fullbokade alla helger hela våren :)
Ska bli väldigt spännande.

Har varit o handlat nu på vårt lilla ica, inte mkt man får för 400 spänn.. Men köpte precis det ja ville idag, utan o tänka på va det kostar... Men ja känner att ja behöver få äta lite gott nu ;)

Ska äta fiskgratäng idag till lunch, såg så himla gott ut men vet itne om det blir så.. Let´s see...

Annars då? Nja, händer väl inte allt för mkt. Mest hemma, plockar,städar, tvättar, handlar, sover....

Ser fram emot imorron... :)

Nu ska ja göra lite fint här hemma för snart kommer Elin på lite fika, men först hämta Tindran på dagis!!


Älskar mitt liv, mina vänner och min famlij!!

 


Stundens låt: Beyonce- Single ladies!!!

Måste bara tillägga att fy faaan va snygg hon e!! O hon kan dansa om nån!!!


Ha det toppen alla vänner därute!!

Jojo, hoppas vi kan komma upp till Sthlm när våren kommer!!!

Kommentarer
Postat av: Sara i Sthlm

Min jobbarkompis Maria vet vem Elin är:) de var på samma resa i Egyten.Å på samma buss resa till Kairo... Hon bad mej hälsa genom dej till henne...:)

Kram

2010-02-02 @ 11:25:17
Postat av: Johanna

Det är klart ni ska komma :) blir toppen

2010-02-02 @ 12:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0