Glad midommar!!

Glad midsommar till alla mina vänner, nära o kära! Hoppas ni får en trevlig dag (utan regn)!

Dagens program:
Jag jobbar till 12 idag, sen hem luncha me min älskade familj.
Tindra sova.
Baka en kaka med rabarber och jordgubbar.
Göra mig midsommarfin.
Väcka Tindra.
Åka till Boarps midommarfirande o dansa :)
Hem en stund.
Fira midsommar me halva släkten.
Leka lekar.
Äta god mat.
Somna som en stock!

Ungefär såhär kan det bli idag... :)
Det viktigaste av allt är att jag får vara med dem som jag älskar mest!!

Gjorde en påse till syrran igår me Carinas Rocky Road med dumle, jordnötter och minimarschmallows mm. Mmmmums va gott!!


Blir en härlig midsommar, med fortsättning imorron med våra kära vänner från Landskrona!!

Livet är underbart, helt enkelt!!
Njuter i fulla drag.


Ha en trevlig midsommar och ta det försiktigt med snapsen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0