Stjärnmössa

En av mina bästa vänner köpte detta fina stjärntyg och ville ha en mössa av det!

Sydde en mössa till henne igår efter eget mönster.



Gjorde en precis likadan till mig också, så här ser den ut på!!





Blev väldigt nöjd och det är en underbar kvallité på tyget!!

O ja som älskar mössor, kanske skulle ja köpa lite mer stjärntyg i andra färger?
Någon som är intresserad av denna mössa i andra färger, så säg till så beställer jag hem!!
Se mer på www.myranochlo.blogspot.com

Ha en bra dag /Carina

Kommentarer
Postat av: linda

ååh sån vill ja me ha, fast i vitsvart :) vill du fixa d åt mej? vad kostar d? allt bra med er annars? längesen man hörde av dej... ha d bra kram linda

2010-12-07 @ 10:28:53
Postat av: Elin

JA! Jag vill ha en svart med vita stjärnor på. Fast mät mitt huvud först för du får nog göra en alldeles egen storlek till mig:)

2010-12-07 @ 19:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0