Kvällsdopp

Igår blev det ett litet kvällsdopp i havet vid Skummeslöv Strand, så himla mysigt.
Tindras och vårat första bad iår, lite sent kanske men så är det.

Tindra var lite skeptisk till en början o tyckte det va läskigt med sanden under fötterna i havet, så hon ville bli buren en bit. Sen när vi väl hade doppat oss så älskade hon det, skrattade o var hur lycklig som helst! Så himla härligt att höra hennes skratt!

Vi busade o hoppade o simmade ett tag för att sen åka hem o laga mat.

Sveriges Längsta Sandstrand

Sen blev det storrensning i garderoben o klädkammaren, både mina o Fredriks kläder, guuud va mycke kläder vi har som vi inte använder, funderar på om ja ska lägga ut det som är oanvändt/lite användt på Båstadtorget.se eller om jag ska kasta det i Uffen...
får fortsätta idag, för det är inte ens hälften av kläderna som är klara, kasnke får man in alla sin kläder snyggt o prydligt en dag sen? Kan ju alltid hoppas...
Sen blir det Tindras garderob....pust!!

Nästa helg ska Tindra till sin pappa, då blir det antingen häck-plantering eller målning av lille-rummet... Vi får se, det är itne lätt vad man ska välja för häck. kollade igår på massa olika, men kan inte bestämma vilken ja tycker e snyggast/bäst/mest praktisk...



Idag på morronen så regnade det när jag körde tindra till dagis. Behövs faktiskt, riktigt skönt tykcer jag!!

ha en fortsatt trevlig dag!!

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0