Snabbis, igen!

Här kommer en liten snabbuppdatering igen!! har inte så mkt tid att sitta här vid datorn, o när ja väl har tid så tar ja hellre den tiden till att vila el sova! knappt tid till det heller. igår jobbade ja till 22,30 och upp me tuppen som vanligt imorse vid 6 o ivg me tindra till dagis. har idag hunnit måla klart hallen, så då va vi helt klara me målningen. har även idag börjat lägga nytt golv, el inte ja o fredrik, utan det gör fredriks morfar. så snällt. så nu ska vi jobba några dagar på rad och då är han i huset o lägger golv, så skönt!! o snällt!! nu så har vi ätit lite tacos ikväll o varit hemma rätt tidigt idag, hämta tindra vid halv 4 o sen hem, skönt o få några timmar hemma idag, vilket vi inte haft sen förra veckan. blev igår bjuden på ett tupparwere party och en halvtimme senare fick ja mess om homeparty me heminredning, båda partyna är nästa vecka o nästa vecka igen. så tyvärr tack ja nej för nu är det flytt för hela slanten. nästa vecka flyttar vi in. nu hinner ja inte skriva mer, ska packa några lådor. det blir så himla bra i huset, är så nöjda!!! otroligt fint är det! ha det toppen, hörs o ses. kul att så många läser min blogg varje dag :)

Kommentarer
Postat av: emma

hej! såg din kommentar på fb hann inte svara precis då..Angelina var hungrig! så kikade jag in här nu o kan lika väl svara här.

det är en sida på nätet som jag då ska skriva krönikor hos ett par ggr i veckan! det är skoj att även företag och sånt uppmärksammar en! mer kan jag inte säga förräns det är klart alltihopa! men sen så skriver jag vart osv=)

grattis på namnsdagen!

ska bli spännande att se bilder på ert hus! och lite gravidbilder, kanske??

kramar

2010-05-07 @ 13:44:14
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0