Weekend

Jag och Fredrik har kollat lite på en weekend, någonstans. Kollade först på Åhus, men jag är lite inne på att åka till Göteborgs skärgård och mysa en lördag-söndag.
Har fått ledigt nu en helg när vi är barnlediga, så nu är det bara att boka resa!! Någon som har något bra alternativ till en mysig, romantisk weekend, 1 natts hotell någon stans? Gärna inte för långt uppåt...


Igår hade vi gäster, hade en jätte trevlig kväll!
Så trevliga ni två! Hoppas det går bra för er två med bebis, lägenheten o allt!!


Idag blir det städning av lägenheten, så ska jag lämna nycklarna på måndag. Ska bli skönt o ha det gjort, :)

Det slog mig om man kankse kunde få en billig resa till London för under 3 tusen, så kunde vi ju åka dit Fredrik?


Kramen

Kommentarer
Postat av: Anonym

skanör o falsterbo e trevligt men det e ju söderut kram mam vi ses imorgon

2010-05-29 @ 18:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0