Adventspynt

När är det ok att sätta upp stjärnor och stakar i fönstrerna?

Jag fyller år den 22:e nov och då hade det vart mysigt o ha allt uppe, är det ok? Eller lite för tidigt?
Jag brukar ha det uppe till den 1:a advent i vanliga fall.


Vad tycker du?




Här har vi min stora ruffsiga tjej i sin tomteklänning, som e väldigt poppis just nu!!


Snart e det jul, det ska bli en jätte mysig jul iår. Att få julpynta sitt hus, både invändigt och utvändigt för första gången känns jätte skoj!!
Längtar!!

Ha en trevlig fredag!!

Kommentarer
Postat av: Johanna Persson

Jag tycker du ska sätta upp pyntet när du fyller år, det är ju samma vecka som 1:à advent är : )



Visst ska det bli mysigt att få pynta sitt hus, jag längtar : )

2010-11-12 @ 09:20:49
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0