Är han inte världens bästa, så säg!!

På öppna förskolan i slutet av november så har de lite pyssel, bara för vuxna.
Barnen får stanna hemma.

Så jag funderar lite på att gå dit och få lite tid för mig själv o träffa andra mammor.
Det är först lite fika och prat om julen och sen pyssel. Man betalar 50kr och får pyssla med massor av julpyssel.

Så jag frågade vad Fredrik tyckte och han sa bara: Du behöver inte fråga, bara åk. Ja tar barnen.

Visst är han underbar.

Jag har världens bästa och finaste kille. Älskar dig så himla mycket Fredrik!!!



Nu har jag precis kmmit in från en 30 minuters powerwalk. Så himla gott o få tankarna på annat än barnen för några minuter!!! (Fast självklart finns mina fina flickor i tankarna alltid!!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja tänk att du fick julpyssla för din karl. Inte alla som har det så bra som du

2010-11-18 @ 22:00:42
Postat av: Linda

Ja, de är han verkligen! =)

2010-11-18 @ 22:20:46
Postat av: carina

Nä, det är inte alla som har det så bra som jag.

Många skulle nog säga att ja iaf skulle få ta med lilltjejen eftersom hon ammas, men pumpen e fantastisk!!

Det är inte julpysslet isig som ja vill åt... Men det förstår nog alla som har barn, att egen tid e fantastiskt skönt o få!

2010-11-19 @ 10:59:08
Postat av: Carina

Tack Linda!!!



<3

2010-11-19 @ 10:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0