En helt ny fredag...

En fredag som jag aldrig vart med om, en fredag som "hemma"-mamma med 2 barn, helt själv. Låter jätte fjantigt kankse, men känns väldigt konstigt. Fredrik jobbar. Tindra ska hämtas på dagis halv 12 och Selma sover i vagnen.

Fredagen har börjat jätte bra. Tindra och jag vaknade kl 6, Selma sov till 6.45.
Tindra och jag myste i soffan och sen klädde vi på oss och gjorde oss iordning, plockade fram frukost och då vakna Selma.
Sen blev det full rulle, byta två blöjor, amning, borstining av tänder osv...
Sen dax o gå till dagis, passade på att få en liten promenad så vi gick till dagis idag.
Måste säga att Tindra är världens sötaste storasyster!!



Sen somnade Selma i vagnen och när vi kom hem så har ja hunnit tvätta, plocka undan o röja, sy lite (kolla min syblogg: http://myranochlo.blogspot.com)

Nu blir det lite bloggande, sen ska ja förbereda för lunchen och väcka Selma så hon får lite mat innan det är dax för hämtning på dagis.
Hoppas eftermiddagen blir lika smidig idag!!

Saknar pappa Fredrik idag. Tomt utan honom, första dagen som han jobbar idag efter att Selma föddes. Sakna!!!!!!





Älskar min familj!!

I helgen blir det mycket mys!!
Ha en trevlig helg.

Många kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0