Funderar på hur det kan va så...

...att alla bebisar är lika stora i v 16, då man gör ultraljudet och får ett beräknat datum. Vi fick då datumet 20 sept, alltå måndag. Men tror o litar inte ruktigt på det datumet... Tycker det verkar lite konstigt att alla bebisar är lika stora i v 16... nja... va tror ni??

Iallafall, så hoppas vi att den lill* kommer ut snart!! Känner inget speciellt för att det ska vara på g, förutom den molande värken i ryggen och nere vid magslutet.



Det är ju inget som säger att det börjar närsom helst ändå med värkar el liknande! Kan ju gå fort... vi får vänta o se, spekulera kan man göra men veta är det ingen som gör...

Idag ahr vi haft en lugn dag. Lunchade på krogen och åkte sen hem o gjorde typ ingenting.
Sytt lite idag, annars har vi inte gjort nåt mer än typ lekt, läst böcker, vilat upp oss från förkylningen och lagat supergod mat!! Idag blev det fläskfilé med ölkorv i en god form i ugnen med lite annat gottigott, men pressad potatis till, mums!!

Imorron händer nog inte så mycket mer än ev åka iväg o handla lite. Kankse ikea o väla.

Igår va Albin här med Moa o Annica, Fredrik gillar Albin, han e go han!!

Vet inte vem som e sötast?



Albin med fin dregglis som jag sytt :)

Tindra har fått nya stövlar som hon invigde idag när vi åkte iväg på lunch...




Nu sover tindra o vi ska ha lite myspys i soffan.

Ha en trevlig lördagkväll.


Carina


Kommentarer
Postat av: Sofia

sicken mysig magbild med era händer =)

2010-09-19 @ 10:26:53
Postat av: Amy

Nu blev jag våt i ögonen, -så fina ni är! :)

2010-09-19 @ 12:44:31
Postat av: Anonym

Nu blev jag våt i ögonen, -så fina ni är! :)

2010-09-19 @ 12:45:25
Postat av: Carina

Tack Sofia!!

Amy då.... :)

2010-09-20 @ 12:37:00
Postat av: Anonym

Jag tycker Albin är sötast! (men jag är partisk...)

2010-09-21 @ 18:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0