Höll inte schemat idag!

Måndag: Springa 3 km
Tisdag: PW 4 km
Onsdag: PW 3 km
Torsdag: Cykla+ springa 1 mil
Fredag: PW 4 km
Lördag: Löpning 4 km
Söndag: PW 4 km


Idag stod det att jag skulle cykla ner till Skummeslöv och springa där 4 km och sen cykla hem. Men rejäl blåst så tog vi bilen ner idag. (Emmy var med).
Så sprang våra 4 km och sedan körde hem. Satte iaf nytt personbästa på den rundan! Skönt! Och rätt bra tyckte jag det gick hela vägen :)



Natten har varit jobbig. Fredrik fortfarande sjuk och Selma gick jag upp med kl 3. Sen fick F gå upp med henne kl 5... Lagom skoj!



Tanken idag var att F skulle springa Prinsens Minne i Halmstad, men fick tyvärr ställa in det och ikväll skulle vi till våra vänner på inflyttningsfest/sommarfest i deras nya fina hus, men tyvärr blev denna dag inte som vi tänkt oss..


Jag känner mig iaf lite piggare nu och har rensat både sommarkläder och skor! Skönt!

I em blir det nog Maxi, för ikväll e vi sugna på god mat!!

Ha det gott!
Kram C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0