Klar för idag!

Måndag: Springa 3 km
Tisdag: PW 4 km
Onsdag: Box
Torsdag: Cykla+ springa 1 mil
Fredag: PW 4 km
Lördag: Cykla 0 springa 1 mil
Söndag: PW 4 km



Idag har det vart full rulle.
Börjar fundera på hur man ska hinna med allt när man börjar jobba igen...
För idag har jag jobbat 10-18.
Inte hinner man med mycket annat... Sydde lite på morgonen, när jag kom hem slängde jag i mig lite lax, gröna bänor och god sås som älsklingen hade gjort och sen ut och sprang. Nu är klockan 9 och snart dax att se om kudden är där den ska...
Nätterna är halvjobbiga med Selma, hon vaknar flera ggr och somnar inte om - om hon inte får välling..


Nu ska ja ta en kopp kaffe med älsklingen i soffan och stänga ner datorn och slappa!!

Ha en go kväll!
Kram C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0