D & J

Det är ju ingen hemlighet att när man får barn så bombaderas man med olika erbjudande och för min del har jag alltid tänkt: Är jag intresserad av nåt så kontaktar jag företaget själv!

MEN!

D & J familjeklubben by elit skickade hem ett litet brev till oss för några veckor sen med info om dem.
Hade aldrig hört talas om dem och blev lite nyfiken.
Beställde då ett välkomstpaket till flick.
Eftersom Selma har storlek 68 idag så tog jag 74/80 men guuud vilka stora kläder. Mössan passar Tindra så den får nog hon, men ja funderar på att skcika tillbaka och byta storlek. Skoj om hon kan använda det snart!
Såhär ser välkomstpaketet, med 5 plagg, ut som vi fick hem igår till fantastiska priset:289kr!!








Bilder lånade av djelit.com


Så nu har jag gått in på deras sida och även anmält Tindra, så de får nästa paket likadant, sommarkjol, leggings och en tisha!!

Ja det är väl ingen hemlighet heller att jag är galen i kläder och mina små inte behöver nåt nytt, men ja fortsätter iaf ett tag med detta!!

Någon mer än jag som är medlem där??

Trevlig dag alla vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0