Utestund och feber!

Dagens GI middag blev flygande jakob med kassler och sallad
& coleslaw för min del och ris till Tindra och Fredrik.




Har precis badat båda tjejerna, och nu blir det några minuters slapp i soffan brevid Tindra.
Selma somnade som en stock efter badet. Hon har haft feber idag och är väldigt gnällig.
Vi har vart en sväng på 6månaders kontroll och läkarbesök idag. Allt bra och lillan växer som hon ska men har tagit ett litet skutt på längden!! Inte konstigt att hon vuxit ur så mkt kläder!!

När vi kom hem från BVC så kom mormor hit och hjälpte till lite i trädgården, och jag som trodde Selma skulle sova, alternativt sitta snällt och lugnt i sittvagnen, men jag hade fel. Så en fick bära lillan nästan hela tiden, men vi fick iallafall bort en massa "skit" ifrån vår vildvuxna del av trädgården. Men hur mycket som helst återstår!!
1,5 timme var vi ute! Skönt att få lite luft och Tindra lekte!

Kankse skulle ta hit en liten grävare och ta bort hela alltet och istället så gräs??
Nån som har något tips på en som kan göra det, så tas det gärna emot!!

Nu blir det lite bloggande på andra bloggen, www.myranochlo.blogspot.com sen ska jag plocka undan lite här!!

Trevlig kväll. Carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0