Slutmål nått!!

Imorse hade jag nått mitt slutmål och då blir man såhär glad....hahahhah!!!
Häftigt att jag har gått ner alla graviditetskilon och lite till. GÖTT!!
Men mitt slutmål känns inte som slutmål nu när jag är där, utan några kilo till känner jag att jag vill gå ner, så jag kör på åtminstonne en vecka till!

Bara såå tvungen att visa bilden, ha ha!!
Och jeansen som jag aldrig trodde jag skulle komma i sitter som en smäck ;)


 

Och en lite mer "normal" bild ;)



Dessa fina rosorna fick jag av min älskling idag som var lite "stolt" över mig...
Älskar dig gubben! Tack!!




Ha en trevlig fredagkväll och helg!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grym du är : )

2011-09-16 @ 21:25:29
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0