Shoppoholic?!

Har börjat fundera på om jag lider av ngn typ av shoppoholic. Måste spendera pengar och just nu till min nya lägenhet. och kläder till mig själv.
Igår var jag, mamma och Tindra i Ängelholm, köpte ny säng och lite kläder till mig själv (igen). har ftt nippran på jeans just nu, köpt tre par de senaste 5 dagarna. Och skjorttunikor, 6 stycken den senaste veckan. Men jag vill känna mig fin! Och det tycker jag att jag har all rätt i världen till att göra, som jag jobbar!!
Under de senaste åren så har det inte blivit så mycket fokus på mig själv, det är dax NU!!

Ny säng igår, vit blev det med ribbor vid huvudgaveln, små söta sängbord i glänsande vitt!! Älskar den!!!

Längtar otroligt mycket tills jag får placera alla mina nya möbler i lägenheten, den 10 oktober är det satt som inflyttnignsdatum nu!! LÄNGTAR!!

Denna veckan är det bara jobb onsdag-fredag, 10-17. Tindra är på dagis till halv 6, sen hem o äta middag och isäng känns det som!!

Mamma älskar dig så mycket stumpan!! ♥

I helgen vet jag inte vad som händer, kanske en tripp till Båstad och hälsa på systeryster med familj.
Äta en sväng på krogen med kanske? Vi får se!!

Tänker mycket på olyckan som hände min väns pappa och bror i söndags. De omkom båda. Sorgligt, man vet aldrig när det händer. Läskigt. Jobbigt. Stackars er.


Älskar min familj så mycket, så tacksam för all hjälp som jag fått/får och kommer att få när det gäller allt!!!

♥ Cina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0