Äääntligen!!

Äntligen är det ord som beskriver mitt liv bäst nu!

Äntligen fick jag hem min älskade Tindra igår igen efter 4 dagar borta hos hennes pappa. Har saknat dig så otrloigt mycke min lilla tjej, så skönt att ha dig hemma igen!
2 tänder påväg upp kände jag igår, så det var en gnällig em/kväll och det fortsätter säkert nu några dagar.
Hon ska till dagis idag och jag ska jobba, ska bli skoj, vi rear för fullt i butiken!!

Jobbar månd-onsd plus lördag denna vecka. Sen är det mycket planerat runt nyår, både på nyårsafton och på nyårsdagen blir det vår årliga brunch på Sand, mm längtar redan!! Sen på söndag blir det söndagsmiddag här hemma! Tack för den passen... :)

Äntligen, efter så många ååår!! Att det inte blev den dagen när jag satt i bilen och körde förbi emmaljunga när jag ringde dig, el den dagen som du ringde mig när jag bodde i sthlm?
Men jag är otroligt glad för den dagen för några månadersen, det finns inte så mycket mer att tillägga just nu.



Jag hoppas ni alla mina underbara vänner har haft en trevlig jul!!
En vit jul har vi ÄNTLIGEN haft här i skåne!!

 

Jag vill passa på att gratta fjortis Linda (förlåt, var tvungen) på födelsedagen, hoppas du hade en underbart skojjig 30årsdag, tyvärr kunde jag inte medverka men vi får fira dig senare!!



Carina är kär!!


Jag är så stolt över mig sj vad jag lyckats åstadkomma detta året, fast det har varit nere i botten så slutade det fantastiskt och det fortsätter bara bli bättre o bättre. 


Ska bli skönt att få lite space till allt vad jobb och det hela i jan o feb när jag har semester. 
Ska bli otroligt skönt, bara få komma till rätta lite i mitt liv och pusta ut efter allt som har hänt.

Just nu ser det fördjävligt ut här hemma, får väl snart flytta igen, till en 3;a? Var o kollade på en i förra veckan i båstad men det var inte mycket att ha, alldeles för litet kök, fick inte plats med matbord...

 


Måste bara säga att fy faaan va Lady gagas bad romance e braaa!! o fy fan va sexig hon e!!




Ja e inte så dålig ja heller va?? Hhahhahah!!


Nytt halsband, julklapp!! Snö of sweden.


Min mystjej i soffan framför bolibompa....



 Tindras bästa leksaker jyust nu är dockorna, dockesöngen och dockvagnarna. Och självklart alla julklappar!!


Mycket att skriva om idag könner jag o ja fick nog inte ens med hälften...

Väla o familia blev det i lördags, säger en sak om det: HYSTERISKT!!
Vi kollade bara runt lite o fördrev tiden o mös.
Myspys!!


Igårkväll blev det söndagsmiddag hos syrran m familj, oj va gott med annat än julmat!!! Tack för igår!!


Ilovemylife, ÄNTLIGEN!!



Älskar dig!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0