Mycket sen sist..

Jag vet att jag har varit fruktansvärt dålig på att blogga den sista tiden.

Men det har varit några jobbiga veckor. Vet inte vart jag ska börja.

Det började med vaccinet...nöff nöff. Hade konstant huvudvärk i 2 veckor och fick jätte starka tabletter av läkaren utan att det hjälpte..



Den 16 nov ringde mamma o mormor hade gått bort. Det var en jobbig vecka. Mormor blev 80 år i våras.
Saknar dig mormor!!
Veckan efter blev det begravning på onsdagen.
Ytterliggare en jobbig vecka.


25 år har ja hunnit att bli med, sen ja skrev sist!! Hade the best birthday ever!!
Tack alla som gjorde min 25årsdag underbar!!!



I helgen var vi på julmarknad i Båstad och sen i Göteborg o på Liseberg. En helt underbar helg. Shopping i nordstan på söndagen :)



Denna vecka har ja börjat mitt gamla liv igen. Cambridge och Rackarbyn...
Haha!
Jobbar på Rackarbyn onsd-lörd hela dec o fram till trettonhelgen.
Samt att ja jobbar på Äppelgården nu under dec rätt mycke, som imorron rackarbyn 11-16.30 och äppel 17-02. Likadant på lördag, men goa pengar blir det iaf!!



Har fått ett nytt jobberbjudande och känner mig väldigt kluven hur jag ska göra o vilket jobb ja ska ta...ush va jobbigt!!!


Jag är så himla nöjd med mitt liv just nu!! Jag älskar min lilla tös!!




Julfint i våra fönster, nya stakar!!







 

Nu e det snart nattinatti!!

 

Ha det toppen, det ska vi!!!

Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0