Snön den bara öser ner...

Nu snöar det igen!!
Igår var snön borta helt och hållet och idag när jag tittade ut genom fönstret så var det vitt igen, jippi!! Och jag som bara jobbar imorron också o sen e ledig några dagar, hoppas det blir mycket snö så vi kan vara ute mycket nu under nyårshelgen med kusinerna och pulkorna!!


Tindra sover fortfarande och jag håller på att tvätta och har städat undan här hemma, blir ju mycket folk här i slutet av veckan, middag på både lördag och söndag. Ska bli supermysigt!!

Ska försöka gå ut o plocka lite mossa och göra lite kul dekorationer, men vem vet när man ska ha tid me allt när man slutar jobba 18 om kvällarna o sen hem o äta middag och iprincip lägga Tindra...


Sugen på att åka iväg, känner att det skulle verkligen behövas efter allt som hänt, el va säger ni?!?

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen iväg o jobba efter frukosten.

Har fått mycket positiva kommentarer om min kropp nu efter alla dessa kilo jag tappat!! Tack alla som är så snälla mot mig!! Men vänta bara, på måndag kör jag igång igen och ska ner 5 kilo till! Sen får det nog räcka...



Ilovemylife!!


Carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0