Fantastisk start!!

Igår höll jag mitt första event med myzone.nu, måste bara säga att jag är SUPERNÖJD med starten, fortsätter det i denna takt så blir jag glad!!

Fler event inbokade redan!!


Tänkte jag snabbt skulle berätta lite om plaggen.

Freeform består av 3 olika serier.
Generellt för serierna är att de är kraftigt stickade över problemomräden samt förstärkta under byst och rumpa för att få en pushup-effekt.
Stickat på Tub för att undvika sömmar.

De tre olika serierna heter FreeBasic, FreeShape och Freefashion.

Helt underbara plagg, svala och sköna samt att man inte svettas i dem. Vissa av plaggen är tom antibakteriella.

Collektionen består av trosor med hög/låg mage, långa/kortaben samt vanliga trosor i "sloggi-modell". Linnen, olika förstärkningar, tex i korsryggen för att räta upp kroppen, få bättre hållning och belasta magmusklerna istället för ryggen, det märks tydligt! Bodys med samma funktion som linnena.

Ja måste säga det igen, PLAGGEN ÄR HELT UNDERBARA!! Kan inte leva utan dem en dag.

Kommer att lägga upp bilder på plaggen så småningom.


Är du intresserad av att ha ett event hemma så hör av dig till mig på [email protected] eller
0735-04 46 46. Enklast att nå mig på mobilen.
Självklart får du en fin värdinnegåva när du ordnar ett event. Fråga mig om du vill veta mer!



Idag kommer min lilla prinsessa hem, ska bli underbart att få träffa henne igen o ha henne i min famn efter dessa lååånga 6 dagar.



Ha det fint mina vänner!

XoXo Carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0