Intervju o jobb

Ibland har man alldeles för mycket tur...eller är det skicklighet??

Var på intervju i tisdags, ansökte om jobbet i söndags... I måndags ringde hon.
Fick jobbet!!
Ska börja på tisdag!!
Det är på Äppelgårdens Golfklubb. Där blir det en anställning som tillsvidare, alltså efter 6 månader blir jag fast!
Jag ska göra samma saker som idag på Mölle Gk, men med tillägg på hotell, bröllop, festbokningar, shop och restaurang.
Allt i ett!!
Topperskoj!!

Så nu har jag bara 4 dagar kvar på Mölle, känns lite smått vemodigt, kommer sakna mina arbetskamrater jätte mycket!




Det var allt för mig denna gång....

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sara i Sthlm

GRATTIS :) du ser allt ordnar sej...kram

2009-09-24 @ 23:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0