Upp eller ner... Vet inte

Vet inte hur jag känner just nu.

Jobbat hela dagen, funderat mycket på hur mitt liv kommer att se ut om ett halvår, jag vet att jag kommer vara lyckligare än nu, men framtiden är väldigt oviss...

För hundraelfte gången så längtar jag så mycket tills jag får nycklarna till lägenheten och kan börja fylla garderober, hänga kläder efter färgordning, fylla skåpen i köket, ställa upp möblerna mm mm, listan är så lång!

Jag tror jag har bestämt mig för en grå fondvägg i vardagsrummet nu. Har köpt en grå tygsoffa, så det kan nog bli snyggt!! Ska in o kolla i en färgaffär snart och ta lite prover tänkte jag! Sen vitt, helt vitt!!!

Väggdekorationer ska med köpas, både till köket och vardagsrummet. Blir nice!

Men vart är man om ett halvår?!? I Förslöv kan jag tänka mig att bo, det är ok där, bara det blir ett bra dagis till Tindra så är jag nöjd.
Men sen är det jobb... kommer jag jobba på samma ställe nästa säsong? Får ja nåt heltid någonstans?
Vi får vänta och se...

Saknar min Tindra så mycket, försöker att inte tänka så mycket på henne, blir bara ledsen då. :(

Imorron ska ja jobba till 2, sen blir det förhoppningsvis mys i Ängelholm med mamma, syrran o Moa. Ska bli skoj.
Sen blir det Båstad över natten (ska få mamma o slinga mitt hår tänkte jag)
Sen jobba hela helgen...pust!!
Ine mycke jobb kvar nu dock..


Nu ska jag ta o sätta ihop en klädställning till mina provplagg jag ska visa på mina event!!


Kram till mina vänner!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0