En ledig dag...men fullbokad!

Idag e ja ledig efer att ha jobbat 10 dar irad... Så idag har ja hitills hunnit med massor!!!!!!

Köpt present till min älskling (andra gången vi firar hans födelsedag tillsammans) som fyller år nästa fredag.

Varit i Boarp o shoppat lite, en ny väska till mig o ett par supersöta dojjor till Tindra med paljetter på. hunnit med att va på rackarungar en halvtimme o snacka me therese.

Varit på krogen o gått igenom alla mina lådor som ja hade i källaren samt allt skit på vinden... kastat mycke saker, plus en del som ska till tippen när vi ska dit nu nån gång framöver...

Fikat.

Massa telefonsamtal, skönt!!!

Varit på guldfynd och värderat alla mina smycken som försvann i inbrottet. Tog nästan 3 timmar, blä!!
O det är inte klart än....
Så det me försäkringsbolaget o att ens få ngt öre tillbaka drar ut på tiden jätte mkt!

O halva dan har gått, så det är några timmar kvar att hinna lite fler saker, det som kommer nuhärnäst:

Åka till halmstad, till 3 butiken o kolla på ny telefon både till mig o fredrik. Troligtvis blir det x10, iaf till honom, får se om ja ens byter... är ju ändå nöjd me min! men hade vatt skoj....vi får se!

Sen kl 18 ska vi hämta tindra i ljungby. ska bli så skönt att hämta henne!! saknar henne så fruktansvärt mkt!

Det va allt för nu, snart ska ja sätta mig i bilen igen...

ha det toppp!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0