Helgen!!

Helgen började me att fira vår mig o Fredrik i fredags,  :) det blev mat på Capri och en glass på Danska glassbaren efteråt, Tindra tyckte det va roligast att hoppa i trappan vid Capri...på uteserveringen!



Dålig bild...

Sen i lördags var det först jobb för fredrik o för min o tindras del blev det mycket mys hemma.
Sen kom han hem o det va dax för dop!! Se mitt tidigare inlägg :)

Igår söndag blev det städning, ute i garaget o röjde så vi får in en bil :) samt så gjorde fredrik klart staketet, nu är det "bara 3 grindar" som ska snickras så är det klart sen :)

Lunch o sen iväg till halmstad, Eurostop blev det o handlade lite amningskläder och lite smått till annat, o handlade lite mat, fikade o hade mys, sen blev det Lekia och där hittade vi en jätte fin rutchkana till Tindra som fick följa me hem, hon blev överlycklig o åkte minst 50 ggr på den igår...  :) Så härligt!!







tindra hjälper Fredrik så det går fortare :)

Såhär blev slutresultatet...



en sån glad tjej!!

tack för en mysig helg mina älsklingar!!!




Nu har jag ätit frukost, lämnat tindra på dagis så nu sätter ja mig vid symaskinen tills det är lunch, förutom ett viktigt samtal som ska ringas :)
har saknat min symaskin över helgen, har sytt lite lite, men inte så mkt som ja skulle vilja, väntar på mer tyg oxå!!

Kram o ha en trevlig vecka!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad firade ni?

2010-08-17 @ 09:33:09
Postat av: Carina

Vi firade en lite reunion efter många år sen vi träffades!!

Vem undrar?

2010-08-17 @ 16:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0