Tisdag

Idag har det varit rätt fullt upp.

Först till läkaren íförmiddags. Blev sjukskriven, så nu är det def att jag inte ska tillbaka till jobbet innan förlossningen.

Sen åkte ja o hämtade mamma för att vi skulle åka till ängelholm o kolla på tyg samt besöka Gunnar på sjukhuset. Stackarn. han e inte alls bra. Hoppas du tillfrisknar Gunnar.
De har konstaterat attt han aldrig kommer kunna gå igen och cancern sitter i skelettet, så det är både i lungorna ryggen mm. Ushamej, han e inte alls bra. Glad att vi åkte dit idag o besökte honom. Tänker på dig gunnar!


 
Sen åkte vi o åt lite lunch innan det va dax o hämta Tindra på dagis. Efter det så åkte vi till Maxi, Tindra va väldigt glad att mormor följde me o hämtade idag!

Maxi blev det o sen lämna mormor hemma.

Sen va det dax o åka hem, klockan hade hunnit bli 4 och Fredrik kom hem.
han klippte gräset och jag gjorde korvstroganoff, himla gott blev det!!
Sen va det dax för vår lilla kvällspromenad o nu e vi hemma igen.
Det är himla skönt o komma ut o gå lite, höggrevid som man e, flåsar o pustar...haha...

Nu blir det lite röjning o snart lite kvällsmat, sen läggning för Tindra o en stund för mig o Fredrik innan vi går o lägger oss.

Det va denna dagen detta. Imorron blir det lugnare, mycket lugnare, det behöver jag!!


ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättekul att få va med o hämta på dagis hon e för härlig min lilla tindra kram från mormor

2010-08-10 @ 21:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0