Snart jul!



Hela december tycker jag har varit julig detta år. Kanke för att det är så kul att pynta sitt hus för första gången?!
Granen åkte in i helgen som var och det har redan varit lucia.



I söndags var vi på julbord med nästan hela familjen (syrrans fam va inte med).
Men efter julbordet åkte vi hem till oss och då kom även syrran hit med barnen.


Skinkan blev griljerad i helgen och är snart uppäten ;)



Det ska bli så himla mysigt att fira jul tillsammans med hela familjen detta året!!
Alla kusiner och mormor o morfar!!!!!!!



Nu ska ja tralla vidare på mina julsånger och ta mig ett glas julmust.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: linda

nja inte riiiktigt ALLA kusiner va? :P

2010-12-17 @ 21:34:32
Postat av: Carina

Alla kusiner på min sida såklart!!

2010-12-18 @ 13:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0